CHATBOTS AND APPLICATIONS
CHATBOTS (Κούρου Γεωργία)
chatbots: using AI can serve customers automatically,at the moment they need some helpwithout delays. Usually is an interacting software that can mimic the human speech an/or writing.
ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ
1. Συλλέγουν πολύτιμες πληροφορίες για τα κοινά σας.
2. Μπορούν να δράσουν προορατικά.
3. Προσφέρουν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.
4. Αλληλεπιδρούν με το κοινό σας στα social media.
5. Τα chatbots εξελίσσονται όπως οι καταναλωτές.
Πώς
χρησιμοποιούνται;
Υπάρχουν τρεις βασικές λειτουργίες, οι οποίες μπορούν να
εκτελέσουν τα chatbots στην
επιχείρησή σας, η παροχή νέου περιεχομένου, η υποστήριξη κατά τη διάρκεια μίας
αγοράς και η επικοινωνία με τους πελάτες.
Παραδείγματα
-Tο
Facebook δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης chatbot στο Messenger,
μέσα από έναν
αναλυτικό οδηγό που κάθε
developer μπορεί να ακολουθήσει και να δημιουργήσει ένα chatbot για μία
εταιρική σελίδα (στο περιβάλλον του Facebook -Messenger).
-Η
Google διαθέτει το Google Assistant,
μία συσκευή που λειτουργεί μέσω voice search και απαντά προφορικά σε κάθε φωνητική
ερώτηση, με τις απαντήσεις να προέρχονται από τα αποτελέσματα αναζητήσεων στη
Google, αλλά και από το ίδιο το input του χρήστη (μέσω αποθήκευσης
συγκεκριμένων δεδομένων). Επιπροσθέτως, η Google διαθέτει τη λειτουργία του voice search (ένα
από τα features του Google Assistance) σε developers, για ενσωμάτωσή του σε
δικές τους εφαρμογές.
-Η
Amazon έχει δημιουργήσει το Alexa, μία
cloud based εφαρμογή φωνητικών εντολών που υπάρχει σε εκατομμύρια συσκευές της
Amazon, αλλά διατίθεται και σε third-party κατασκευαστές εφαρμογών.
ΠΗΓΕΣ: https://blog.wedia.gr/ti-einai-ta-chatbots
https://developgreece.com/chatbots-oi-efarmoges-tou-mellontos/
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου